امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 08:59:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان دومین هیئت برتر کشوری

هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان دومین هیئت برتر کشوری

به گزارش برخوارنیوز ، حسین یار محمدیان رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران رشته بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار گفت:‌ در استان اصفهان بیش از ۵۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام فعال است که بیش از ۴۰ هزار ورزشکار در رشته‌های بدنسازی و پاور لیفتینک در آن فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان دومین هیئت برتر کشور و جزء‌ سه هیئت برتر استان اصفهان است و در زمینه آموزش رتبه اول کشور را دارد.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: مجموعه فعالیت‌های این هیئت امسال در کسب مقام‌های قهرمانی، آموزش و مربیگری بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته و امسال بیش از ۱۰۰ مسابقه و برنامه ورزشی در استان اصفهان برگزار کرده است.

وی بیان کرد: امسال برای اولین بار هیئت بدنسازی بانوان در اصفهان و شهرستان‌ها تشکیل و بیش از ۳۰۰ بانوی اصفهان موفق به دریافت کارت مربی‌گری شدند.

وی از برگزاری مسابقات مچ‌اندازی بانوان برای اولین بار در کشور خبر داد و افزود: ‌این مسابقات تا ۲ ماه آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

یارمحمدیان گفت: ‌مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان اصفهان ۲۹ بهمن در سالن ورزشی کوثر ارتش برگزار می‌شود.

رییس سابق هیئت بدنسازی و پرورش اندام برخوار و دبیر هیئت استان اصفهان در این آیین گفت: شهرستان برخوار با ۹ باشگاه، بیش از ۲ هزار ورزشکار در رشته بدنسازی دارد.

مجتبی محمدی افزود:‌ هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار در این ۸ سال ۱۷مسابقه شهرستانی ، ۱۲ میزبانی مسابقات استان و یک میزبانی مسابقات کشوری را برگزار کرد و ورزشکاران برخواری توانستند ۱۹۵ مدال استانی ،‌66 مدال کشور و ۴ مدال آسیایی کسب کنند.

در این آیین از تلاش‌های ۸ ساله مجتبی محمدی بنیانگذار و رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار تجلیل و احسان صادقی به عنوان رییس هیئت معرفی شد.

آین آیین در شهر دستگرد برخوار برگزار و از ۴ قهرمان آسیایی، ۱۷ قهرمان کشوری و ۸۹ قهرمان استانی تجلیل شد.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super