امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 07:24:43 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / بدهکار موکلانمان هستیم نه طلبکارشان

بدهکار موکلانمان هستیم نه طلبکارشان

به گزارش برخوارنیوز به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار با انتشار توییتی با هشتگ #شفافیت_آرای_نمایندگان مطرح کرد: موکلین حق دارند از نظرات وکیل خود مطلع باشند از اظهارنظرها عصبانی نشویم هرچند تند و گزنده باشد. تحمل‌مان را در برابر مردمی که ناکارآمدی و بی‌تدبیری مسؤولان و همراهی مجلس با آن عصبانی‌شان کرده زیاد کنیم بدهکارشان هستیم نه طلبکارشان.

حاجی دلیگانی به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: در انتخابات مجلس آینده باید اولین شرط کاندیداها و اولین بیعت نامزدها بیان اعتقاد به شفافیت آرا و عمل به آن باشد ضمن اینکه تصویب این موضوع در مجلس فعلی و یا آینده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد با این نوع رفتاری که اکثریت نمایندگان مجلس در برخورد با ۲ طرح شفافیت انجام دادند که مشترکاً از سوی بنده و آقای فتحی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی ارائه شد، به نظر می‌رسد باید شفافیت آرا حتماً تصویب و اجرایی شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در ادامه بیان کرد وقتی نماینده‌ای برای امضای طرحی نزد من بیاید و بنده آن را امضا کنم ولی در نهایت به آن رأی ندهم ناشی از نفاق و دورنگی است در حالی که شفافیت آرا می‌تواند نفاق و دورنگی را از بین ببرد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super