امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 08:21:25 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / مراسم تجلیل از معلمان نمونه و نخبگان آموزشی و پرورشی در برخوار برگزار شد

مراسم تجلیل از معلمان نمونه و نخبگان آموزشی و پرورشی در برخوار برگزار شد

به گزارش برخوارنیور، مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای و نخبگان و برترین رتبه‌های آموزشی و پرورشی شهرستان برخوار صبح امروز در تالار فرهنگی اجتمائی شهرداری حبیب‌آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانم جوانی، معاون دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حجت‌الاسلام سرافراز امام جمعه دولت‌آباد و سرگرد مرادی معاون نیروی انتظامی شهرستان برخوار برگزار شد، رئیس آموزش و پرورش برخوار پیرامون بزرگداشت مقام معلم و شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه مدرسه‌ای و استانی مطالبی بیان کرد.

علی بابایی گفت: به نظر می‌رسد شیوه‌نامه جدید، شیوه مناسب و منطقی‌تری نسبت به روش‌های قبلی جهت انتخاب معلم نمونه باشد و بر اساس آن افرادی با قابلیت‌های برتر و به دور از مستندسازی به عنوان معلم نمونه انتخاب می‌شوند.

وی افزود در این روش با رأی‌گیری محرمانه معلمان ، یک نفر به عنوان معلم نمونه انتخاب‌می‌شود.

بابایی افزود: جهت انتخاب مدیر و معاون نمونه از میان بیش از سیصد نفر مدیر و معاون محکوم به انتخاب تنها 2 نفر جهت معرفی به استان بودیم که پس از رأی‌گیری در شورای معاونین 8 نفر انتخاب و به ستاد بزرگداشت مقام معلم معرفی شدند و از آن میان دو نفر به عنوان مدیر نمونه استانی و دو نفر به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش برخوار پیرامون تجلیل از نخبگان گفت: علی‌رغم مشکلات مالی و کمبودهای حاکم بر آموزش و پرورش ، مدت سه سال است که از نخبگان و برترین‌های شهرستان و استان، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل می‌شود.

وی در ادامه گفت: در سال جاری 70 نفر از فرهنگیان شهرستان برخوار در مسابقات علمی، فرهنگی، پرورشی و ورزشی حائز رتبه‌های برتر شهرستانی و استانی شدند.

وی تصریح کرد: این موفقیت را به همه معلمین و دلسوزان امر تعلیم و تربیت تبریک می‌گویم و امیدوارم شهرستان برخوار از مظلومیت خارج شود و مسئولین استان توجه بیشتری به این شهرستان نمایند.

حجت‌الاسلام سرافراز ، امام جمعه دولت‌آباد و خانم جوانی معاون دوره ابتدایی اداره کل استان اصفهان سخنران بعدی این مراسم بودند.

در طول این مراسم، برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای سرود توسط گرود سرود دبستان مریخی‌پور و اجرای ورزش باستانی توسط گروه باستانی شهدای سین انجام شد.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super