امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 09:23:54 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / بین‌الملل / تصمیم قطع روابط با ایران را تاریخ با طلا ثبت خواهد کرد

تصمیم قطع روابط با ایران را تاریخ با طلا ثبت خواهد کرد

شیوخ وهابیت مهمترین ابزار رژیم آل سعود برای مشروعیت بخشی به این رژیم جاهلی سرکوبگر و توجیه اقدامات و جنایات ضد بشری و سیاست‌های ویرانگر و ماجراجویانه آن به شمار می‌روند، در این زمینه یکی از این شیوخ ادعای مضحکی درباره قطع رابطه با ایران مطرح کرده است.

به گزارش برخوارینوز به نقل از تسنیم، شیخ عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس از شیوخ وهابیت که عنوان رئیس کل امور مسجدالحرام و حرم مطهر نبوی (ص) را یدک می‌کشد و گاهی هم به عنوان خطیب جمعه این اماکن مقدس به تبلیغ و توجیه سیاست‌ها و اقدامات رژیم آل سعود می‌پردازد و تریبون نماز جمعه را عملا به تمجید از این رژیم تبدیل کرده است، در تازه‌ترین خوش‌خدمتی کاهنان وهابی گفته است: تصمیم پادشاهی سعودی در قطع روابط دیپلماتیک با ایران را تاریخ با طلا ثبت خواهد کرد.

وی در بیانیه‌ای ادعا کرده است تصمیم پادشاهی در قطع روابط با ایران، تصمیم شجاعانه و قاطعانه است، این موضع تاکید کرد که خشونت،‌ تروریسم، ظلم، تجاوز، خونریزی و تخریب اموال و دارایی‌ها نباید رخ دهد و همچنین باید ظالم را سر جایش نشاند و چنین مواضع قاطعانه و شجاعانه‌ای باید استمرار داشته باشد تا متجاوز و ظالم را بازداشت و مظلوم را یاری کرد و امنیت و ثبات برای همه محقق شود.

شیخ دربار آل سعود مدعی شد موضع پادشاهی سعودی با صبر و تحمل آراسته شده بود، تا این‌که این موضع شجاعانه که عین صواب و درستی و حقیقت است، اتخاذ شد.

السدیس ادعا کرد این تصمیم، یک تصمیم تاریخی و موضع مثبت است که در پرونده پادشاهی عربستان که مملو از مواضع تاریخی و استثنایی است، ثبت می‌شود، این موضع همچنین برخاسته از سیاست شرعی و مقاصد و منافع عالی برای دفع بهانه‌ها و ضررهاست./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super