امروز سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 30 April , 2024 ساعت 10:41:44 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / حضور کیوکوشین‌کاران برخوار در همایش سراسری سبک کیوکوشین ماتسوشیما

حضور کیوکوشین‌کاران برخوار در همایش سراسری سبک کیوکوشین ماتسوشیما

روز جمعه 18 دی‌ماه سال 94 همایش سراسری سبک کیوکوشین ماتسوشیما استان اصفهان با همکاری هیات کاراته استان اصفهان و استاد داریوش باقری نماینده سبک کیوکوشین ماتسوشیما استان اصفهان در سالن هفده شهریور با حضور بیش از 400 کاراته کار برگزار شد.

به گزارش برخوارنیوز ، در این همایش با شکوه کاراته که با حضور باشگاه‌های  استان بخصوص کیوکوشین‌کاران برخوار در سالن تختی و با حضور گرم استاد محسن آشوری ریاست سبک کیوکوشین ماتسوشیما کشور ، استاد حاج مصطفی سلطانی بنیانگذار و پدر کاراته استان اصفهان ، استاد علی دوانیان رییس هیات کاراته استان اصفهان و شیهان عسگری از اساتید برتر برخوار و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان اصفهان و پیشکسوتان کاراته استان و علاقه‌مندان به سبک‌های آزاد کاراته برگزار گردید ٬ کاراته‌کارها به اجرای حرکات نمایشی و شکستن اجسام سخت پرداختند. در این مراسم با شکوه از چند خانواده محترم شهدای مدافع حرم و از خانواذه شهید عبدالحسین یوسفیان نیز تجلیل به عمل آمد و از طرف سبک کیوکوشین کاراته استان اصفهان هدایایی به استاد آشوری و استاد سلطانی و استاد دوانیان و تعدادی از پیشکسوتان و حاضرین اهدا شد.

منبع: وبلاگ کمیته تحقیق و فناوری اطلاعات هیئت کاراته شهرستان برخوار/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super