امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 09:08:36 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / خادمین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد تجلیل شدند

خادمین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد تجلیل شدند

به گزارش برخوارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران شهر، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در همایش تجلیل از حدود  100 نفر از خادمین شهدای گمنام  گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تجلیل از خادمین شهدای گمنام افتخاری برای ما است.

 محمد باقری افزود: افتخاری برای این واحد دانشگاهی و تعدادی از مراکز علمی کشور رقم خورده و آن میزبانی از شهدای گمنام در محیط دانشگاه است و چند سال تلاش مدیران و مسئولین گذشته این افتخار را برای ما رقم زد تا میزبان دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی باشیم.

وی ضمن تبریک جشن‌های ماه شعبان و روزهای آزاد سازی خرمشهر گفت: بعد از خاکسپاری شهدا وظیفه ما بسیار سنگین‌تر از گذشته است و ما آثار و برکات حضور شهدا را در زندگی خود مشاهده می‌کنیم.

سیدمرتضی موسوی ضمن بیان خاطراتی از حضور خود در خط مقدم جنگ در سوریه گفت: در حال حاضر جوانان مخلص شیعه از کشورهای مختلف در دفاع از سوریه در حال مبارزه هستند.

راوی هشت سال دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی در این همایش گفت: از جمله ویژگی‌های بارز فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس ما توجه آن‌ها با زیر دستان و قدم برداشتن آنها برای رضای خدا بود، که این درسی برای ما باید باشد.

علیرضا احسان دوست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای گمنام گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی بیان کرد که ما خرمشهرهایی در پیش داریم و این خرمشهرها جنگ نظامی نیست.

همایش تجلیل از خادمین شهدای گمنام واحد دولت آباد با حضور فرماندار، شهردار، مسئولین شهرستان و اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن همایش خوارزمی این دانشگاه برگزار شد.

 نمایش کلیپ خاکسپاری شهدا، اهدای هدیه به طرح‌های ارائه شده برای یادمان شهدای گمنام و حضور در کنار قبور شهدا از برنامه‌های دیگر این همایش بود.

انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super