امروز شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 27 April , 2024 ساعت 03:40:31 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / عملیات عمرانی یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد آغاز شد

عملیات عمرانی یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد آغاز شد

عملیات عمرانی محوطه‌سازی و آرامگاه پیکر مطهر دو لاله بی‌نشان از دوران هشت سال دفاع مقدس و ستیز حق علیه باطل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد آغاز شد.

به گزارش برخوارنیوز، بلافاصله بعد از مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر، جلسه‌های مختلفی در رابطه با طرح یادمان شهدا انجام گرفت و با همت بخش‌های مختلف دانشگاه عملیات عمرانی طرح منتخب شهدا در دست احداث قرار گرفت.

مهندس محمد شفیعی با توجه به طرح‌های عمرانی و محوطه‌سازی‌های جدید دانشگاه گفت: در حال حاضر دو طرح فضای سبز، یک طرح پارک مطالعه و طرح یادمان و محوطه‌سازی قبور مطهر شهدای گمنام با اولویت خاص در دانشگاه در حال انجام است.

مسئول عمرانی واحد دولت آباد افزود: در طرح محوطه‌سازی شهدا، فضاهای فرهنگی و فضای سبز کافی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی در ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار و مناسبت‌های ملی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با برگزاری مسابقه یادمان شهدا، طرح‌های متفاوتی از اساتید و دانشجویان معماری رسید، که پس از داوری عملیات عمرانی طرح منتخب که به تصویب معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی رسید، آغاز گردید.

شفیعی درباره جزئیات این پروژه افزود: با توجه به گفتگوهای انجام شده قرار است بخشی از هزینه انجام این طرح را خیرین برعهده بگیرند تا به امید خدا در ابتدای مهر ماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از این آرامگاه و محوطه‌های اطراف آن باشیم.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super