امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 02:23:59 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / زائران حبیب‌آبادی چشم براه ضریح شش گوشه حسین (ع)

زائران حبیب‌آبادی چشم براه ضریح شش گوشه حسین (ع)

به گزارش  پایگاه خبری شهرستان برخوار به نقل از خبرماه،  وبلاگ حبادنما نوشت: عزاداران سیدالشهدا، دوستداران جگر گوشه رسول خدا، بشتابید… بشتابید…

همگام با اهل بیت رسول خدا، همگام با عزاداران و دلسوختگان حسینی با پای پیاده به کربلای معلی برویم و همنوا با امام زمان ارواحنا فداه با ذکر «لبیک یا حسین» به زیارت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نائل شویم.

01 (1)

آری! اربعین حسینی در راه است …

بزرگترین تجمع سالانه انسانی در سراسر کره زمین

أربعین یعنی شدت کمال و روز رسیدن به کمال در وصال اهل بیتی محنت کشیده به قبور قربانیان سر از تن جدا..

أربعین در راه است … روز اتمام میقات سالکان الی الله به اشک و سوز و بی تابی در عزای شاه نینوا..

أربعین روز ظهور حقیقت ایمانِ به زیارت مقدس سیّدالشهدا علیه‌السلام..

أربعین مهبط و منزل تمام مصائب به رجوع ام المصائب در کربلا است..

أربعین روز تجلی حقیقت سجده به سجود سیدالساجدین بر تربتِ آن قتیلِ مُقطَّعُ الاعضاء است..

اربعین، روزی است که دوستداران لقاء حسینی و سوختگان عزای زینبی در سوگ چهلمین روز از عزای مولایشان؛ در مسیرکربلا ذوب شوند تا بتوانند با چشم دل، محبوب خویش را ناظر و زائر باشند.

امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کس به قصد زیارت قبر حسین بن علی علیه السلام از خانه اش بیرون آید، در حالی که پیاده قدم برمی‌دارد، خدای متعال به ازاى هر گامى که بر مى‌دارد حسنه اى برایش ثبت و گناهى از او پاک مى‌کند.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام  با پای پیاده از راههای دور و نزدیک عازم کربلای معلی شده اند. همشهریان ما در حبیب آباد نیز در این روزها حرکت خود را به سوی حرم سید‌الشهدا (ع) آغاز نموده اند.

زائرانی که با پای پیاده بسوی کربلا می روند با امام زمانشان چنین نجوا می‌کنند: ای حسین زمان ، یا صاحب الزمان (عج)  در راه شعائر جد مظلومت و بپا داشتن عزای غربت اهل بیت رسولت  و به درد پاهای ورم کرده زینب و رقیه سختی راه را به جان می خریم و در مسیر کربلا  پا می‌نهیم تا  به پناهگاه عالمین یعنی بین‌الحرمین کربلا برسیم به این امید که تو بیایی و عزای جد غریبت را با هم بپا  داریم.

02 03 (1)

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super