امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 01:18:47 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / خبر ویژه / استفاده خانوادگی دختر صفدر حسینی از تریبون خانه ملت

استفاده خانوادگی دختر صفدر حسینی از تریبون خانه ملت

به گزارش برخوارنیوز به نقل از مشرق، روز گذشته سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس به مباحث مطرح شده درباره خود، همسر و پدرش پیرامون حقوق نجومی و تاسیس صرافی پاسخ داد.

حسینی که نطق نمایندگان در واکنش به اظهارات محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای پاسخ انتخاب کرده بود به جای فاطمه ذوالقدر دیگر نماینده تهران پشت تریبون رفت و شروع به خواندن متنی کرد که حدود یک ساعت پیش آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود.

همانطور که در این نطق نیز مشخص است، علی مطهری نایب رئیس مجلس و رئیس جلسه بارها به خانم حسینی تذکر می‌دهد که نطق وی خارج از موضوع است و قرار بوده وی درباره وزارت ارتباطات صحبت کنند، اما با سوء‌استفاده از تریبون مجلس، مسائل خانوادگی را مطرح کرده و به دفاع از حقوق نجومی پدرش در صندوق توسعه ملی و همچنین صرافی خانوادگی‌شان می‌پردازد.

نکته قابل تأمل، تذکرات مکرر رئیس جلسه است که متأسفانه خانم حسینی کوچکترین وقعی به قوانین مجلس نمی‌نهند و پس از هر تذکر بار دیگر ادامه بیانیه خانوادگی خود را قرائت می‌کنند که در نهایت میکروفون وی قطع می‌شود.

پس از قطع میکروفون وی بار دیگر از رئیس درخواست می‌کنند که یک جمله در موضوع صحبت کنند، اما باز هم وی آخرین درخواست خانوادگی‌شان را مطرح می‌کنند.

این نحو سوء استفاده از خانه ملت برای امورات شخصی، قانونمداری نماینده جوان مجلس را در ابتدای راه «وکالت» – آنگونه که با صدای بلند خود را وکیل مردم معرفی می‌کند – به خوبی نشان می‌دهد.

اما، در جوابیه سیده فاطمه حسینی نکاتی اعلام شد به این مضمون:

 اتهام زنان، کینه توزان و شایعه گستران، در حالی بدون ارایه هیچ ادله و مستدلی اینجانب و فعالیت اقتصادی همسرم را به دلیل داشتن مجوز قانونی صرافی، به فساد ۷ هزار میلیارد تومانی، نوسانات ارزی، آن هم در دوران دولت نهم متهم کرده‌اند که هیچ عقل سلیم و انسان فهیمی نمی‌تواند چنین دروغ بزرگی را باور کند.

خانم نماینده در ادامه اتهام و توهین سنگینی را متوجه منتقدان و افکار عمومی می‌کند: «به تعبیری شایعه‌سازان که شماری از آنها از میان معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی کشور درخصوص مقابله با فساد سازماندهی شده را نادیده گرفته‌اند.»

آیا تا  این اندازه شأن، اقتدار و منزلت دستگاه‌های امنیتی کشور تقلیل داده شده است که خودسران و دلواپسان به دلیل اغراض سیاسی، وقوع یک بحران مفسده‌ انگیز در سال ۹۱ را به یک واحد صرافی که کمتر از یک سال فعالیت داشته و حتی یک واحد از منابع ارزی بانک مرکزی دریافت ننموده و به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی فعالیت در نوسانات شدید به فعالیت ادامه نداده و صورت مالی و اظهارنامه مالیاتی و گردش حساب آن ثبت شده است، نسبت بدهند و هر کسی عامل را بروز آن بدانند.

دختر صفدر حسینی در ادامه نطق بی‌ارتباط با دستور خود با فرار به جلو، اظهار می‌دارد: «در ورای این تهمت سنگین چه انگیزه‌ای نهفته است؟ تا کجا می‌توان سکوت کرد؟ آیا غیر از این می‌توان فکر کرد، شماری از عاملان بحران ارزی ۲۲ میلیارد دلاری با فرافکنی و فرار رو به جلو و اتهام‌‌زنی به دیگران، به دنبال تغییر کانون توجه افکار عمومی از واقعیت‌های بحران ارزی سال ۹۱ هستند.»

به گزارش مشرق ، جالب اینجاست که ادعای تعطیلی صرافی توسط دختر صفدر حسینی در نطق دیروز مجلس، به دلیل عدم صرفه اقتصادی، در حالی صورت گرفت که طبق سند زیر در دی ماه سال گذشته ، سرمایه این صرافی از ۲۰۰ میلیون تومان به چهار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده بود، که سرمایه خانم سیده فاطمه حسینی نماینده شریف مردم تهران با پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان ناقابل به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

/ انتهای پیام/

یک دیدگاه

  • با سلام مرگ بر خائنین به ملت ایران و سو استفاده کنندگان از بیت المال و مسئولینی که فقط به فکر رفاه خودشون هستند

Watch Dragon ball super