امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 08:01:24 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / همایش بزرگ اقتدار بسیج برگزار شد

همایش بزرگ اقتدار بسیج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار ؛ برخوار نیوز ، همایش اقتدار بسیج همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج همایش اقتدار بسیج در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد. در این همایش چهره‌های برجسته از جمله حجت‌الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان ، جناب آقای حاجی نماینده شهرستان برخوار، جناب آقای کفعمی فرمانده سپاه ناحیه برخوار ، روحانیون معظم ، خانواده محترم شهدا و جمع کثیری از بسیجیان شهرستان برخوار حضور داشتند.

اولین سخنران این همایش جناب آقای کفعمی فرمانده سپاه ناحیه برخوار ضمن تبریک 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بسیج گنج بی انتهاست به نمونه هایی از دستاوردهای بسیج پرداختند. ایشان با اشاره  به سخنرانی اخیر مقام معطم رهبری در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج سراسر کشور گفتند که دشمن درصدد است که تفکر بسیجی را از جامعه برچیند و عده ای نیز در داخل کشور بدنبال آن هستند که بسیج را به تندروی محکوم کنند.

در ادامه حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اولین فرمانده نیروی مقاومت بسیج کل کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان نیز با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری به مصداق‌هایی از شبکه‌های نفوذ اشاره نمودند. ایشان گفتند که شبکه‌های نفوذ به سراغ عامه مردم نمی‌روند و در صدد نفوذ بر افراد خاص و چهره‌های تاثیرگدار هستند.

ایشان به نمونه ای از یگ گروه نفوذ در زمان امام حسین (ع) اشاره نمودند که  بخاطر اغراض سیاسی و مطامع دنیوی مخفیانه به ملاقات امام حسین رفتند و از امام در مقابل با معاویه کمک و یاری خواستند و امام که از هدف اصلی این گروه آگاه بودند فرمودند اینان می‌خواهند به وسیله ما شکم خود را پر کنند و بوسیله ما به بزرگواری برسند و نیز می‌خواهند خون مردم و ما را بیهوده بر زمین بریزند.

حجت الاسلام سالک به مصداق‌های دیگری از گروه نفوذ در اوایل انقلاب اسلامی اشاره نمودند.

ایشان در ادامه ضمن تبریک به سپاه بخاطر بازداشت‌های اخیر عوامل شبکه‌های نفوذ در کشور به لزوم توجه به جنگ نرم و تلاش جهت حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی پرداختند. در پایان  رمز موفقیت بسیج را حرکت حول محور ولایت ، داشتن بصیرت ، حضور منسجم در مساجد و در خدمت مردم بودن دانستند.

سخنران آخر همایش جناب آقای هاشمی شاعر و مدیر بنیاد امام موسی صدر پیرامون فعالیت‌های این بنیاد توصیحاتی بیان داشتند و تعدادی از اشعار خود را قرائت نمودند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super