امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 11:29:28 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / حقوق‌های نجومی با سودش به بیت‌المال بازگردانده شود

حقوق‌های نجومی با سودش به بیت‌المال بازگردانده شود

به گزارش برخوارنیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، پیرامون موضوع حقوق‌های نجومی برخی مسئولان اظهار داشت: حقوق‌های نجومی، ظلمی از سوی افراد دریافت‌کننده این حقوق‌ها به جامعه است، دریافت این مبالغ نه تنها ظلم به مردم است بلکه ظلم به نظام جمهوری اسلامی نیز هست و سبب بدبینی به نظام می‌شود.

وی درباره اقدامی که باید برای ریشه‌کن کردن پرداخت‌های نجومی صورت گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه دریافت این مبالغ ظلم به ملت و نظام جمهوری اسلامی است باید پرداخت آن قطع شود، علاوه بر این افراد دریافت کننده این حقوق‌ها نیز از سمت خود برکنار شوند چرا که انسان‌های امانت‌داری نیستند.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این راستا این افراد باید به دستگاه قضا سپرده شوند و آنچه تاکنون دریافت کرده‌اند با سودش به صندوق دولت و بیت‌المال بازگردانده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید دولت تیمی متشکل از نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نماینده نهاد ریاست جمهوری، نماینده دیوان محاسبات و نماینده سازمان بازرسی را تشکیل داده و در مدت کوتاهی تمامی وزارتخانه‌ها را بررسی کنند. نتیجه بررسی‌های این تیم باید به استحضار ملت ایران رسیده و گزارش آن نیز به مجلس ارائه شود تا راهکارهای لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه همواره افرادی بوده و هستند که اقدام به سوء استفاده در این زمینه می‌کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌توان به صورت دقیق گفت ریشه این زندگی از چه زمانی نشأت می‌گیرد اما برای مقابله با آن ضوابط و قوانینی باید وضع شود که بتواند پاسخگوی نیازهای کشور برای عدم تخلف باشد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

  • نه نیاز به تشکیل تیم هست نه نیاز به قانون ، همین قوانین موجود اگر درست اجرا میشد اینقد بی عدالتی و دزدی انجام نمیشد.فقط شدیم کارخونه تولید قانون فقط حجم کتاب قانون رو افزایش میدیم. مبارزه با دزدی و بی عدالتی قانون نمیخاد اگه مسامانی وجود داشته باشه قانونش ۱۴۰۰ سال پیش وضع شده یکی فقط یکی و میخاد عمل کنه

Watch Dragon ball super