امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 09:04:37 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / یادواره شهدای فرهنگی برخوار برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی برخوار برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار ششمین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان برخوار به همت کانون بسیح فرهنگیان برخوار در تالار شهرداری دولت‌آباد برگزار شد.

یادوارده شهدای فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در روز سه‌شنبه 3 آذر با حضور جمعی از مقامات شهرستان و استان و شرکت گسترده فرهنگیان بسیجی برگزار شد. در این یادواره پس از قرائت قرآن کریم ، فرمانده کانون بسیج فرهنگیان جناب آقای نریمانی ضمن عرض تبریک هفته بسیج از حضور فرهنگیان تشکر نمودند و در ادامه جناب آقای بابایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار به استناد حدیث «ان‌الحسین مصباح‌الهدی و سفینه‌النجاه» بیان داشتند که اگر بشریت بخواهد روی سعادت و خوشبختی را ببیند چاره‌ای ندارد جز اینکه با امام حسین (ع) و سیره آن حضرت آشنا شود و بزرگی و جوانمردی و ایثار و گذشت را از سالار شهیدان بیاموزد. ایشان همچنین بسیج را باعث افتخار و بالندگی دانستند و به تشییع پیکر معلم شهید عباس اکبری و شاگرد وی شهید زمانی در یک روز اشاره نمودند. ایشان در ادامه به بیان خاطراتی از جبهه و جنگ پرداختند.

این همایش با برنامه‌های زیر ادامه یافت:

– خاطره‌گویی جناب سرهنگ شریفیان از دوران حماسه و شور و فتح دکل الامیه توسط نیروهای غواص

– بیان خصوصیات اخلاقی فرهنگی شهید حسین‌زاده توسط همسر گرامی شهید

– اهدای تندیس یادبود یادواره شهدای فرهنگی به خانواده معظم شهدای فرهنگی

– مداحی توسط مداح اهل بیت جناب آقای نریمانی

– اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه هفته دفاع مقدس

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super