امروز جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 26 April , 2024 ساعت 06:44:14 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / ضیافت الهی در جوار امامزاده سیدکمال الدین (ع) سین برخوار

ضیافت الهی در جوار امامزاده سیدکمال الدین (ع) سین برخوار

به گزارش برخوارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن فاضلی اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز برنامه‌هایی  در قالب طرح ضیافت الهی در جوار آستان مقدس امامزاده سیدکمال الدین (ع) سین برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم، کلاسه‌های تفسیر قرآن کریم، بیان احکام و… می‌باشد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه افزود: همچنین در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی ویژه برنامه‌هایی نیز مخصوص نوجوانان و جوانان در جوار این امامزاده عظیم‌الشان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های قرآنی برای خواهران و براداران، برپایی جلسات سخنرانی سبک زندگی ویژه جوانان با رویکرد اعتقادی از جمله برنامه‌هایی هستند که برای نوجوانان و جوانان در جوار این حرم مطهر در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین دعای روحبخش ابوحمزه ثمالی نیز به یاد مدافعان حرم در جوار این امامزاده توسط مداحان اهل بیت (ع) تلاوت می‌شود و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) نیز یک محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر این امازاده برپا می‌شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه گفت: ایشان از اولاد علی بن جعفر (ع) عریضی می‌باشد و آستان امامزاده سیدکمال الدین (ع) در سین برخوار اصفهان واقع است./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super