امروز جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 26 April , 2024 ساعت 02:26:55 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / زاکانی در یادواره شهدای سین

زاکانی در یادواره شهدای سین

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار ، برخوار نیوز ؛ به نقل از خبر ماه ، علیرضا زاکانی با شرکت در مراسم یادواره شهدای شهر سین که در شب ۲۸ صفر سالروز شهادت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی علیهماالسلام برگزار شد، در خصوص این که تا چه زمانی ما باید برای انقلاب هزینه کنیم؟ و منتهای هزینه ما برای انقلاب چیست؟ گفت: هستی و وجود ما اگر در نهایت با شهادت فدای انقلاب شود ارزشش را دارد و وظیفه ما در این عصر این است که کاری کنیم تا شهدا از رفتار و کردار ما راضی باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آرمان شهدا در دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی، استکبارستیزی بود، و طبیعتاً اگر ما امروز دست دوستی به دشمن یا همان آمریکا بدهیم و استکبارستیزی را فراموش کنیم، قطعاً شهدا از دست ما راضی نخواهند بود.

زاکانی در ادامه به نقد مسئولان وابسته به دولت پرداخت و افزود: برخی مسئولان به جای آن که راه و آرمان شهدا را ادامه بدهند برنامه خودشان را انجام می‌دهند؛ چرا که در دوم خرداد مخالفان نظام، علنی با نظام و رهبری مخالفت خود را نشان می‌دادند اما امروزه برخی از مسئولان دولتی و وابسته به دولت با تابلوی رهبری به مخالفت با نظام می‌پردازند و از فرامین ولایت فقیه پیروی نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بحث نفوذ دشمن در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مسئولان فعلی از مطرح کردن این مسئله ناراحت می شوند و اظهار می‌کنند که نفوذ دشمن در کشور وجود ندارد.

وی پایان سخنان خود را به ذکر خاطراتی از لشگر ۲۵ کربلا و سردار شهید قربانی اختصاص داد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بهشتی نژاد مسئول سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان به سخنرانی پرداخت و گفت: شهادت، سقف حمایت از انقلاب بوده و کسی مدافع انقلاب است که از جان و مالش برای بقای آن بگذرد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super