امروز جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 26 April , 2024 ساعت 06:56:31 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / ورزشی / حاشیه‌های نا‌خوشایند سفر وزیر ورزش به اصفهان

حاشیه‌های نا‌خوشایند سفر وزیر ورزش به اصفهان

شهرداری و مسئولان شهرستان خورزوق برای حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار اصفهان در سالن فجر تدارک دیده بودند و صندلی‌هایی برای حضور مدعوین استقرار یافته بود، اما بریدن ربان بهره‌برداری از این سالن چند دقیقه‌ای بیشتر به طول نینجامید.

به گزارش برخوارنیوز، در جریان بازدید وزیر ورزش از روند تکمیل نقش‌جهان، یکی از فیلم‌برداران روی صندلی‌های تعبیه‌شده به زمین خورد و صندلی در مقابل دیدگان مسئولان حاضر در ورزشگاه، چند تکه شد.

نماینده اسبق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان نیز قصد ورود به ورزشگاه و دادن نامه‌ای به وزیر ورزش داشت که از حضور وی ممانعت به عمل آمد و وی که به خاطر سال‌ها حضور در این ورزشگاه، به‌عنوان «آقای نقش‌جهان» شناخته می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران تلاش داشت این موضوع را رسانه‌ای کند و اعتراضش را به گوش مسئولان برساند.

علیرضا مختاری قهرمان‌ بازی‌های پارآسیایی 2014 نیز برای گفت‌وگو با وزیر ورزش به نقش‌جهان آمده بود و در صحبت‌هایش با خبرنگاران تأکید کرد می‌خواهد گلایه‌اش از بابت پرداخت نشدن پاداش‌های قول داده‌شده از سوی مدیران اصفهان را به وزیر منتقل کند.

پس از پایان بازدید، وزیر ورزش، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، دو نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مدیران و مسئولان در اتاق جلسات VIP نقش ‌جهان رفته و پشت درهای بسته جلسه برگزار کردند که این اقدام اعتراض برخی از اصحاب رسانه را به همراه داشت.

با وجودی که خبرنگاران چند ساعتی درگیر برگزاری برنامه حضور وزیر ورزش در اصفهان بودند، زمانی کمتر از 15 دقیقه به بخش طرح سؤال خبرنگاران اختصاص داده شد که تنها چهار خبرنگار موفق به پرسیدن سؤالات خود شدند.

وزیر ورزش و جوانان به همراه خود تعداد زیادی خبرنگار و عکاس را نیز به اصفهان آورده بود اما با وجود چند ساعتی که از حضور وزیر سپری می‌شود، این حضور پرتعداد برآیندی در رسانه‌ها نداشته است و معلوم نیست حضور این تعداد خبرنگار و هزینه‌های صرف شده برای حضور نیم روزی آن‌ها در اصفهان، چه توجیهی از سوی وزارت ورزش و جوانان دارد./

خبرگزاری فارس

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super