امروز سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 30 April , 2024 ساعت 11:39:23 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اقتصادی / برگزاری هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان

برگزاری هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان

جعفر جعفرصالحی با اشاره به انتخاب اصفهان به عنوان شهر برتر صنایع دستی جهان، اظهار داشت: در سال آینده هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه در استان اصفهان برگزار می‌شود که رویداد بسیار مهمی است.

وی افزود: با انتخاب اصفهان به عنوان شهر برتر صنایع دستی برندی برای اصفهان تعریف شده است و در این راستا هفته‌ای برای معرفی فعالیت‌ها، نمایشگاه‌ها و خلاقیت‌های صنایع دستی دیده شده است.

به گزارش برخوارنیوز ، معاون صنایع دستی میراث فرهنگی اصفهان با بیان اینکه باید در این هفته ثابت کنیم اصفهان شایستگی این انتخاب را داشته است، بیان کرد: هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه در مهرماه سال آینده در استان برگزار می‌شود و سران صنایع دستی یونسکو میهمان ویژه شهر اصفهان هستند.

وی بیان کرد: هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه بهترین فرصت برای توجه به شهرستان‌هایی که دارای قابلیت هستند، است.

جعفرصالحی تصریح کرد: در این اجلاس سه شهرستان شهرضا به عنوان شهر برتر سفال و سرامیک، کاشان به عنوان شهر نساجی سنتی و برخوار شهر قلم‌کار را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی اظهار داشت: سه شهرستان شهرضا، کاشان و برخوار نامزد برتر شهر صنایع دستی جهان در رشته‌های خاص هستند./ تسنیم

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super