امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 01:14:46 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اقتصادی / معرفی هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

معرفی هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

در این مراسم اعضای هیات مدیره و بازرس اتحادیه کشوری صنف کسب وکارهای مجازی انتخاب شدند که از مجموع ۲۳۶ نفر حایز شرایط رای ۹۸ نفر در انتخابات شرکت کردند که به حد نصاب یک سوم و تایید هیات اجرایی رسید.

به گزارش برخوارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، از کل تعداد آرای اخذ شده ۹۶ رای صحیح و ۲ رای باطله بود و از مجموع آرا آقای حمید محمدی از دیجی‌کالا با ۴۱ رای، محمد کرمی از همراه اول ۴۰ رای، شهرام شاهکار از اسنپ ۳۶ رای، فرشاد وکیل زاده از زنبیل ۳۱ رای، رضا الفت نسب از اپزا هم با ۳۱ رای به عنوان اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی انتخاب شدند که نفرات چهارم و پنجم باید برای سمت دبیر و خزانه‌دار به توافق برسند و در صورت به توافق نرسیدن انتخابات برگزار می‌گردد و همچنین حمیدرضا اعتدال‌مهر با ۲۸ رای و منصور حقانی با ۲۰ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

برای سمت بازرس مصطفی سعید نژاد از شبکه مترجمین با ۴۰ رای به عنوان بازرس اصلی و صادق محمدی از مدیانا با ۲۵ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

رئیس مرکز اصناف و امور بازرگانان در این مراسم گفت: اعضای انتخاب شده تا سه روز بعد از برگزاری انتخابات می‌توانند اعتراض خود را با مدرک قانونی ارائه  و در چارچوب قانون اعتراض خود را اعلام کنند. چنانچه بعد از سه روز اعتراضی نداشته باشد، اعتبارنامه آنان صادر خواهد شد و می‌توانند کارشان را شروع کنند و بعد از سه روز می‌توانند به دبیرخانه هیات عالی نظارت برای دریافت اعتبار نامه مراجعه کنند.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super