امروز جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 26 April , 2024 ساعت 06:42:02 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / دانشگاه آزاد متبرک به قدوم شهدا

دانشگاه آزاد متبرک به قدوم شهدا

به گزارش برخوار نیوز به نقل از خبرماه، مهدی فروغی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد از خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد خبر داد.

وی بیان داشت: پیکر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد تدفین و فضای دانشگاه به وجود مقدس و مطهر این شهیدان عطرآگین می شود.

فروغی بیان کرد: تدفین شهدا، یک توفیق الهی است که پس از گذشت چهار سال پیگیری جدی مجموعه بسیج دانشجویی شهید همت (ره) و دکتر امیررضا نقش رییس سابق دانشگاه و دکتر سید محمد کاظمی رییس دانشگاه و پیگیری مستمر دکتر باقری معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، نصیب و روزی دانشجویان، کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی شده است.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی در رابطه با زمان و نحوه تشییع و تدفین این دو شهید بزرگوار بزودی از طریق خبرماه اطلاع رسانی خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دولت آباد  با اشاره به آیه «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»، افزود: شهدا هیچ‌گونه نیازی به ما ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم. از خداوند منان سپاسگزاریم که توفیق میزبانی از شهدا نصیب دانشگاه شده است.

فروغی با بیان این‌که محل تدفین شهدا به‌ عنوان زیارتگاهی مبارک است، ادامه داد : قطعا وجود این شهدا باعث ایجاد فضای معنوی برای کل مجموعه دانشگاه خواهد شد و از جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد دولت آباد انتظار داریم که تمامی تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در خور و شأن منزلت شهدا انجام دهند.

مهدی فروغی با بیان این‌که مبارزه با استکبار تنها مربوط به اوایل انقلاب نبوده؛ بلکه همواره در حال مبارزه با استکبار هستیم و باید با شهدا گرانقدرمان پیمان ببندیم که ادامه‌دهنده راهشان باشیم، تأکید کرد: باید به خواسته شهدا که همان ادامه راه امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام و جنگ با استکبار در هر زمان و مکان (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) است، پایبند باشیم.

وی بیان کرد: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم، ستاد استقبال از شهدای گمنام که مقر آن در بسیج دانشجویی شهید همت (ره) می باشد با عضویت و همکاری مجموعه‌های مختلف دانشگاه به ‌ویژه دانشجویان بسیجی و کارمندان محترم دانشگاه تشکیل شده است.

وی در پایان از مردم محترم و شهید پرور و همچنین مسئولین شهرستان برخوار و شهر دولت آباد خواست مثل همیشه در این آزمون الهی سربلند و پیروز میدان باشند و به مجموعه دانشگاهی آزاد اسلامی دولت آباد یاری رسان باشند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super