امروز جمعه , ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 26 April , 2024 ساعت 12:28:19 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / از معلمان محله سرجوب تجلیل شد

از معلمان محله سرجوب تجلیل شد

به گزارش برخوارنیوز، به همت مجموعه فرهنگی مذهبی مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در محله سرجوب دولت‌آباد در اقدامی ارزشمند از فرهنگیان آن محل در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، تقدیر شد.

امام جماعت و مسئول فرهنگی این مسجد در این رابطه به باشگاه خبرنگاران شهر گفت: نظر به اهمیت مقام و جایگاه شامخ معلمان در امر تعلیم و تربیت آینده‌سازان مملکت و به منظور تکریم و قدردانی از فرهنگیان ساکن این محل، با همکاری کانون فرهنگی و پایگاه بسیج صاحب‌الزمان (عج)، اقدام به برگزاری این مراسم نموده و در نظر است در آینده نسبت به برگزاری برنامه‌های مناسبتی، اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی داوری افزود: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه خواهران، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم، جشن نیمه‌ شعبان، برگزاری نشست‌های سیاسی – تربیتی با استفاده از کارشناسان سیاسی مطرح استان، پخش کلیپ‌های سیاسی – تربیتی، تفسیر قرآن و ده‌ها برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این مسجد می‌باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که محله سرجوب یکی از محله‌های قدیمی و پرجمعیت دولت‌‌آباد می‌باشد، امید است با همکاری و مساعدت ارگان‌های دولتی نظیر شهرداری، نسبت به توسعه این مسجد گام‌های لازم برداشته شود.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super